Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen omtrent de bestelling, betaling en verzending van onze Ayurvedische producten en andere gezondheidsproducten.
Kunt u het antwoord op uw vraag niet terugvinden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Klik hier voor antwoorden op vragen als: Wat is Ayurveda? Wat zijn dosha's? Welke Ayurvedische producten zijn er?

Bestelling
Moet ik een account aanmaken om producten te bestellen?
Nee. U kunt zonder inloggen en/of registreren winkelen en de producten die u wenst aan te schaffen in uw winkelmandje plaatsen.
Tijdens het afronden van uw bestelling kunt u ervoor kiezen om een Holisanshop account aan te maken, maar ook zonder account kunt u onze Ayurvedische producten kopen.

Hoe plaats ik een bestelling op de Holisan webshop?
Wanneer u klaar bent met winkelen klikt u op het 'Winkelmandje' waardoor u een overzicht krijgt van de producten die u besteld heeft en de totale kosten van uw bestelling (exclusief eventuele verzendkosten).
Log in met uw Holisanshop account of vul uw naam en adresgegevens indien u nog geen account bij ons heeft.
Als u zich registreert dan ontvangt u een e-mail met daarin uw zelfgekozen inlognaam en wachtwoord toegestuurd.
Klik op de activeringslink in deze e-mail en rond uw bestelling af.

Kan ik tijdens de afronding nog wijzigingen aanbrengen in mijn bestelling?
Ja. Nadat u de gewenste verzendmethode heeft gekozen ziet u het totaalbedrag inclusief de verzendkosten.
Indien nodig kunt u de aantallen van de producten aanpassen of producten verwijderen uit uw mandje.
U kunt ook teruggaan naar de webwinkel en andere producten toevoegen.

Hoe rond ik mijn bestelling af op de Holisan webshop?
Nadat u uw bestelling en gegevens zorgvuldig gecontroleerd heeft dan kunt u de bestelling bevestigen door te klikken op "Bevestig Bestelling".
U wordt vervolgens doorgelinkt naar de site van onze betaalprovider waar u een betaalwijze kunt selecteren.
Als de betaling afgerond is ontvangt u een bevestigingsemail.
Heeft u geen e-mail ontvangen? Wellicht is de bestelling niet goed afgerond of is er een andere fout opgetreden.
Neem in dit geval zo spoedig mogelijk contact met ons op!

Ik wil zakelijk bestellen / ik ben wederverkoper / ik ben therapeut of arts.
Wij verwelkomen u graag op ons zakelijk platform ayurorder.nl waar u onze producten tegen de inkoopprijs kunt bestellen.
Wij bieden hier een nog ruimer assortiment aan van Holisan producten (Ayurveda, voeding, kruiden, specerijen, oliën, kleding, verzorgingsproducten, etc.) en producten van andere merken (Clark, Lerutan, Neem Supreme, Biocé, Vediq, Devi Cosmetics, etc.).

Heeft u per abuis uw zakelijke order geplaatst op Holisanshop?
Neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op om de bestelling te laten corrigeren.

Betaling
Hoe kan ik betalen?
Na de bevestiging van uw bestelling wordt u automatisch doorgelinkt naar de site van Buckaroo waar u een betaalwijze kunt selecteren:
iDeal: u wordt doorgelinkt naar uw online omgeving van uw eigen bank
Paypal
Bancontact/Mister Cash (België)
Cards (Visa/MasterCard)

Verzending
Wat is de levertijd van mijn bestelling / wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer u op werkdagen vóór 12.00 uur een bestelling aan ons doorgeeft dan wordt deze binnen twee werkdagen bij u afgeleverd.
Bij Holisan streven we ernaar dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis is. 
We doen ons uiterste best om dit proces goed te laten verlopen. Helaas kunnen we niet garanderen dat dit in alle gevallen lukt.
In drukke tijden of bij onvoorziene verzendfouten door onze bezorgdiensten kan het voorkomen dat u de producten later in huis heeft.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Onze producten worden bezorgd door de pakketdiensten van DPD en DHL.
Wanneer het bezorgmoment van uw pakket bekend is, ontvangt u een e-mail van de bezorgdienst met daarin een persoonlijke track-en-trace code.
Hiermee kunt u de status van de postzending volgen.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Heeft u een bestelling geplaatst van meer dan €20? Dan wordt uw bestelling binnen Nederland gratis verzonden.
Voor bestellingen onder €20 bedragen de verzendkosten binnen Nederland €2,95 (incl. btw).

Wat zijn de verzendkosten buiten Nederland?
Voor leveringen buiten Nederland gelden afwijkende verzendkosten en worden er ook op bestellingen boven €20 verzendkosten berekend.
Neem contact op met ons om te informeren naar de tarieven.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja. U kunt indien nodig de bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten afleveren.
Tijdens het bestelproces kunt u aangeven dat het afleveradres afwijkt van het factuuradres.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Een bestelling afhalen kan alleen op afspraak voor bestellingen boven €20.
Voor het maken van een afspraak kunt u een e-mail sturen naar shop@holisanshop.nl o.v.v. afhalen bestelling.